Cheeskut Di Hujung Minggu

Share

Hari Ahad, hari malas! Hari ini jaga bonda sahaja. Selepas tengok TV sambil masak, lari keluar dapur, berlari ke depan TV. Kini masanya nak kemas kini blog. Sambil tu dengar lagu Zayn Malik yang merdu ni. Slang British lah katakan.  Apa resipi pemanis mudah untuk dimakan. 

Endless Love Esok?

Share

Hey, lelaki! Kalau buntu nak beri apa esok. Sempat lagi singgah Endless Jewelry kat Sunway Pyramid. Tak perlu hari kasih sayang nak beri hadiah. Bila-bila pun boleh kalau hati sudah sayang. 

10 Destinasi Romantis Buat Kekasih

Share

Tadi baru seorang teman bertanya, Greece trip mana? Alkisah kami berangan-angan mahu ke Greece sudah lama. Jangan bertangguh mahu merancang bercuti terutama mahu bawa sang kekasih ke destinasi paling romantis.

Tip Lelaki Memakai Wangian

Share

Wanita paling tidak punya masalah mahu bersiap termasuk menyembur wangian. Bagaimana pula sang lelaki saat merapikan diri mereka? Jangan tak tahu ada di antara lelaki yang lebih cerewet mahu bersiap daripada wanita. Berikut adalah video tip lelaki menyembur wangian Avon Attraction for Him. 

Cara Pilih Clutch Batik Wulan

Share

Pening juga memilih kalau lambakan tas tangan dan clutch di depan mata cantik-cantik. Saya lantas memilih beberapa beg kepit atau clutch Batik By Wulan untuk lebih mudah ke acara. Setelah dicuba-cuba saya bulatkan hati mahu yang satu itu. 

Petua Makan Ketam Sampai Kenyang

Share
Petuanya hanya satu, memilih lokasi yang menyediakan menu sempurna buat kamu seisi keluarga. Kalau saya semestinyalah di Crab Hut, Shaftsbury kerana lihat sahaja apa yang saya nikmati ini.

A Visit To Chocolate Museum and Shop

Share

Ever heard of a Chocolate Museum located at Kota Damansara? Well, now you’ve heard it on the blog. This Chocolate Museum is the 1st in Malaysia and Southeast Asia and has been operating since 2013 by Dr Group Holdings Sdn Bhd.

Segar & Cantik di HealthLand

Share

Cuti panjang musim perayaan ini sesuai buat kamu memanjakan diri di spa. Saranan saya semestinya di HealthLand Wellness kerana selain banyak cawangan (cari yang berdekatan rumahmu), spa ini juga boleh merias kaki dan tangan. 

Tutorial Solekan Mata Missha

Share

Masuk tahun baru, azam baru, alat solek mata pun mahu serba baharu. Jadi, pilihlah rangkaian produk mata Missha untuk kening, bulu mata dan alis mata lebih menawan. Semestinya mata menggodamu bersedia memikat hati si dia.

Jenguk Estée Lauder #beautyplayground

Share

Produk terbaharu di pasaran! Dapatkan di kedai konsep pertama dunia Estée Lauder dibuka di Sunway Pyramid. Mimpi setiap gadis pasti menjadi kenyataan di #beautyplayground ini.