Share

Tadi baru seorang teman bertanya, Greece trip mana? Alkisah kami berangan-angan mahu ke Greece sudah lama. Jangan bertangguh mahu merancang bercuti terutama mahu bawa sang kekasih ke destinasi paling romantis.

Berikut saya bawakan 10 destinasi paling romantic untuk kamu rancang percutian. Mahu bawa pasangan, apa salah kejutkan si dia dengan membeli percutian tengah tahun atau hujung tahun.

Pergi musim luruh paling indah, dari Julai sampai Oktober. Februari paling sesuai untuk kamu umumkan rencana kamu itu. Dengan resit pembelian tiket sekali ya, barulah macho ok. Si dia pasti paling bahagia.

Venice

Sesuai bagi kamu yang mencintai kerja artistik disamping keindahan semula jadi di Venice.

heidelberg

Heidelberg

Lebih banyak pemandangan yang mampu menjadikan hari-harimu babak paling romantis.

rajasthan

Rajasthan

Atur makan malam di Udaipur, Lake Palace. Sebelum itu singgah menyaksikan matahari terbenam di Jaisalmer.

Greek Islands

Greek Islands

Destinasi paling romantis. Bercanda dengan si dia sambil diiring melodi Rebetiko, oh, pasti indah duniamu.

new york

New York

Kota dipenuhi lebih 20 ribu galeri, muzik, restorn, toko buku, kafe dan butik. Berdua berjalan di Central Park atau makan malam di puncak sky-scraper pasti menawan.

paris

Paris 

Kota paling digemari, katanya paling romantis. Eiffel Tower, Arc de Triomphe, Notre Dame dan Champs-Élysées wajib ada dalam senaraimu.

mostar

Mostar

Menjadi perhatian, Medieval towers, mill houses, streams dan cobbled lanes. Kota romantis Mostar dikatakan dibina abad ke-16.

fes

Fes

Ibu Negara Morocco sehigga 1925, dikatakan kota romantis sehingga kini. Destinasi menjanjikan ketenangan buat pasangan bercinta.

budapest

Budapest

Gandingan variasi gaya seni bina dari baroque, neoclassical, art noveau, art deco, Budapest pasti menjanjikan ketenangan jiwa.

barcelona

Barcelona

Pesta berpanjangan di kota yang penuh dengan restoran dan bar. Terdapat juga tempat menarik untuk pasangan berehat panjang.

Untuk keterangan lanjut mengenai Insight Vacations, telefon +65 6922 5950 or e-mel info@insightvacations.com.sg juga follow Insight Vacations di FacebookTwitter dan Instagram.